• (iOS) Primitive Brothers : Endless Evolution უსასრულო კრისტალების ჰაკი

    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Primitive Brothers : Endless Evolution ANDROID ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ▶▶▶▶ Primitive Brothers : Endless Evolution IOS ◀◀◀◀
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ უსასრულო კრისტალების ჰაკი ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ▞▞▞ Primitive Brothers : Endless Evolution 2022 version ▞▞▞
    ------------------------------------------
    ------------------------------------------

    Primitive Brothers : Endless Evolution Simulator pigh

    მხიარული დროის გატარება, არ გჭირდებათ ერთი პენის დახარჯვა ჩვეულებრივი თამაშისთვის

    სუპერ სახალისო.. ხვდება ყველა სწორ წერტილს..ჩემი ერთადერთი პრეტენზია ის არის, რომ ის მეყინება და მატოვებს თამაშიდან, როცა ვცდილობ ვიდეოების ყურებას და სამუდამოდ მჭირდება შესვლა... გარდა იმისა, რომ ეს თამაში როკობს

    გაშვების ავარია ყოველ შემთხვევაში ჩემთვის იმიტომ, რომ მე მაქვს დაინსტალირებული Click Assistant ტელეფონზე, არ მუშაობს, მაგრამ უბრალოდ დაინსტალირებულია, ეს მაინც ის შეცდომაა, რაც მე მივიღე მას შემდეგ, რაც ვცდილობდი თამაშის გაშვებას ტელეფონის გადატვირთვის შემდეგ (გადატვირთვამდე არ მქონდა მიიღეთ ნებისმიერი შეტყობინება)

    მომწონს თამაში და გრაფიკა

    თამაში ნამდვილად სახალისოა და აქვს პროგრესის მყარი სქემა, ისევე როგორც სხვა უმოქმედო თამაშები, მაგრამ რეგრესირებისა და პირველი ეტაპიდან დაწყების გარეშე! ჩემი ერთადერთი პრობლემა ის არის, რომ ზოგიერთ ბოსს აქვს მაღალი ხმაური, როდესაც ისინი თავს დაესხნენ და ისინი სწრაფად უტევდნენ, ასე რომ ეს ნამდვილად გამაღიზიანებელია.

    მომწონს, რომ ვარდნის მაჩვენებელი კარგია, მაგრამ 67% წარმატება ნივთზე საკმაოდ რთულია, მაგრამ ნამდვილად კარგი შემთხვევითი თამაშია

    საკმაოდ მაგარი და სახალისო თამაშია

    აქამდე შესანიშნავი თამაში, დაახლოებით 45 წუთი ითამაშა. მან მთხოვა თამაშის შეფასება 6-ჯერ ამ 45-ში, ასე რომ თქვენ წადით თქვენ უყურადღებო ფიჭვის კონა. -2 ვარსკვლავი ღელვისთვის.

    ხელოვნების სტილი ფანტასტიკურია

    ძალიან ბევრი რეკლამა

    გასართობი, ნელი ტემპი, გეხმარებათ ჩაერთოთ საერთო OK რეიტინგში

    შესანიშნავი და რთული და თქვენ არ გჭირდებათ ამდენი დაფქვა ნივთების მისაღებად და მე ვერ შევწყვეტ თამაშს. ეს იმდენად ნარკოტიკული.

    ის მუდმივად იშლება ყოველ ჯერზე, როცა რაიმეს ვაკეთებ, მაგრამ მე მიყვარს თამაშის იდეა, მაგრამ ის მუდმივად იშლება და როცა არა, შესანიშნავი თამაშია.

    ნამდვილად კარგი თამაშია, მაგრამ ყველაფერი არ ჰგავს რეკლამას, რომელიც აჩვენა რეკლამამ ერთი ან ორი დღე, რომ თქვენ ხართ 100 დონეზე, მაგრამ ყოველდღე მე დღეში ერთხელ ვამაღლებ დონეს.

    საზიზღარია, შედიხარ და ის აჩვენებს როგორც პირველი სტუდიის კრედიტს და შემდეგ უბრალოდ იხურება უმიზეზოდ...

    2 შესყიდვა გავაკეთე google play-ით, გადასახადი მივიღე, მაგრამ შემდეგ აპლიკაციაში ნათქვამია, რომ შესყიდვა ვერ მოხერხდა... მაქვს ქვითრები და ყველაფერი...

    სახალისო და ადვილი დასაფქვავად

    გთხოვთ, განაახლოთ, როდესაც მოჯადოება ვერ მოხერხდა, მაინც დაკარგეთ ის მისი ანორგირება PLS PLS მისი დიდი საკითხი მე ვკარგავ ბევრს ვგულისხმობ ბევრ და უამრავ ქათმის მკერდს 100 ამის გამო

    ეს თამაში საკმაოდ სასიამოვნოა, ამ თამაშში არაფრის ყიდვას არ ვაპირებ, რადგან ფული არ მაქვს, მიყვარს ეს თამაში ნამდვილად სახალისოა.

    ფუნქციების განბლოკვას ძალიან დიდი დრო სჭირდება. ფუნქციების უმეტესობა, თუ არა ყველა, უნდა განბლოკილიყო მე-100 საფეხურზე და არა ის, რაც ახლა არის.

    რულეტი შემთხვევითი თვლებისთვის 10-1000 ძვირფასი ქვა ზედიზედ სამჯერ მივიღე 10 ძვირფასი ქვა. ეს არ არის შემთხვევითი.

    არ გაიხსნება! ვცდილობ გავხსნა და გაიხსნება დაახლოებით 2 წამით და შემდეგ დაიხურება. მე მაქვს ნოტა 21 ულტრა 5G და არ მგონია ჩემი ტელეფონი იყოს? ვცადე დეინსტალაცია და ხელახლა ინსტალაცია და არაფერი გამოვიდა და ჩემი ქეშის და მონაცემების გასუფთავება ვცადე და არც ამან მიშველა. გთხოვთ, შეასწორეთ შეცდომა, რომ მე ვითამაშო lol

    გქონდეთ ავტომატური კლიკერი სხვა თამაშებისთვის, აბსოლუტურად არაფრის გაკეთება არ შემიძლია გარდა იმისა, რომ წავშალო კლიკერი, რომელიც გადავიხადე ამ თამაშის სათამაშოდ. მოკლედ კოჭლი. 1 ვარსკვლავი, გააკეთე ისე, რომ ამის ნაცვლად გამორთო ის თამაშისთვის.

    გახსნას დრო სჭირდება და აჭიანურებს ბრძოლის ბოსი. დააწკაპუნეთ ზედმეტად არა საფუძვლით, თუ რამდენად სწრაფად ვაწკაპუნებთ სწრაფად.

    გასართობი. მაგრამ უაღრესად შემაშფოთებელი.

    ეს თამაში კითხულობს თქვენს სხვა დაინსტალირებულ აპებს და ძალით იხურება და გეუბნებათ, რომ წაშალოთ ნებისმიერი ავტოკლიკერი. Შენს საქმეს მიხედე. თუ მე მინდა ვითამაშო თამაში ავტოკლიკერებით, მაშინ ეს ჩემი არჩევანია.

    მაიძულა მომეხსნა ავტომატური დაწკაპუნების დეინსტალაცია, რომელიც არ იყო ჩართული ან გამოყენებული ამ თამაშის დროს. მე არ მაქვს პრობლემა, რომ ავტო დაწკაპუნებები არ დაიშვება თამაშში, მაგრამ არ ვგულშემატკივრობ იმას, თუ რა არის და რისი დაუშვებელია ჩემს მოწყობილობაზე დაყენება.

    არც კი მუშაობს

    ეს თამაში საკმაოდ სახალისოა, თუმცა არ მგონია მაგარია აიძულო ხალხი უყუროს 30-45 წამის რეკლამას, როცა ისინი ასრულებენ გარკვეულ ამოცანებს. მე სულ ბონუსებისთვის რეკლამების ყურება ვარ, ამას მთელი დღე გავაკეთებ, მაგრამ იძულებული გავხდი ახლა რამდენიმე რეკლამის ყურება და დავასრულე

    ჯერ არ ვიცი როგორ ვიგრძნო? ირონიულად არის შექმნილი, რომ არ იყოს კარგი თუ უბრალოდ ცუდია? ვნახოთ მგონი.

    ვაა, მართლა კარგი თამაშია, მსგავსი არასდროს მინახავს, ძალიან მომწონს. ეს ძალიან კარგია და მე მიყვარს მისი განვითარება, ეს ნამდვილად შთამაგონებელია.

    სუპერ ნელი, თუ არ გადაიხდით გამარჯვებისთვის, მაგრამ მოსალოდნელია მობილური აპისთვის. ცუდი არ არის, მაგრამ საქმეები სწრაფად ამოგეწურებათ.

    ძალიან კარგი თამაში მე მიყვარს ეს რაღაც ერთი ტიპია ეს თამაში ავარიულია 5 წუთის შემდეგ, კარგი გამოცდილებისთვის გჭირდებათ 3 გბ ოპერატიული მეხსიერება.

    როგორც კი ვუყურებ რაიმეს რეკლამას, რომელიც არ გამოდის, თამაში დავასრულე.

    გასაოცარია თამაში, მაგრამ პრობლემა ის არის, როცა ბოსებს ებრძვით, არის ხარვეზი, როდესაც ბოსის ჯანმრთელობა ძალიან დაბალია, ის გამოჯანმრთელდება


  • Commentaires

    Aucun commentaire pour le moment

    Suivre le flux RSS des commentaires


    Ajouter un commentaire

    Nom / Pseudo :

    E-mail (facultatif) :

    Site Web (facultatif) :

    Commentaire :